Tuesday, March 27, 2007

我會做好呢份工 vs. 我會做呢份好工

“我會做好呢份工”是曾特首的競選口號。佢終於衆望所歸,可以做多五年呢份工,係度我衷心恭喜佢,希望佢繼續為香港努力,一洗董伯伯時代的頹風,將來可以讓別人稱頌為一個“又良善又忠心的特首”。(亦在此戥我媽媽開心,因爲她的N年前的舊老闆成功連任啦!)

而受到曾先生這句話的影響,我亦帶著了一份莫名的激勵返了這個多星期工。雖然職責不多,做落有一點兒從頭來過的感覺,但是自從集團總裁上星期的突然造訪後,我知道,呢份工並非想像中的差。呢份工有前途,可以話係一份好工。

其實,話到尾,世界有世界的看法,我們有我們的看法。有D人打跛腳都唔駛憂,全因搵到一份好工,求求其其做都算,“咁就一世啦”。我就反而覺得,無論一份工好唔好做,請得自己的,也應該盡忠職守,付出你最好的東西,才是今生無憾。

我的女朋友正是一個“盡忠”的好例子,點解?因爲她在我失業的日子,很認真很落力地陪我搵工,幫我渡過難關。睇到佢果份“唔甘心要我白等”嘅態度,這份作爲“協助者”所付出的,我完全睇得到。佢絕對可以稱得上係“忠心”。Candy, many thanks =)

你會做好你份工嗎?



......還有比他更忠實的面孔嗎?

No comments: